مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 08:152021-09-04پزشكي

فعالیت 6 کلینیک شبانه روزی تزریق رمدسیویر در مشهد 


دبیر کارگروه مراقبت و درمان کووید-19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: از مجموع 15 کلینیک سرپایی رمدسیویر در مشهد، 6 کلینیک به صورت شبانه روزی به بیماران خدمات ارائه می دهند.

- علی اصغر انجیدنی با بیان اینکه در پیک پنجم کرونا به منظور افزایش سرعت خدمات رسانی به بیماران مراکز سرپایی رمدسیویر در مشهد راه اندازی شده، خاطرنشان کرد: این مراکز از ابتداء راه اندازی تا کنون به بیش از 20 هزار بیمار خدمات ارائه داده اند که این امر نقش موثری در کاهش بار بستری مراکز درمانی داشته است.

وی با اشاره به اینکه در قرارگاه عملیاتی مبارزه کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد که حدود 15 روز است شکل گرفته در قالب کمیته های 9 گانه در حوزه مدیریت کرونا فعالیت های متنوعی انجام می شود، گفت: فعالیت کمیته درمان قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد در چند بخش تقسیم بندی شده است.

دبیر کارگروه مراقبت و درمان کووید-19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: در بخش مدیریت تخت ها به صورت فعال و شبانه روزی کمبود تخت ها جبران شد و بیمارستان های خصوصی و خیریه، نظامی و دولتی غیر دانشگاهی زیر بار کرونا رفتند و بیمارستان های اصلی مانند امام رضا(ع) ، قائم (عج)، شریعتی و هاشمی نژاد با ظرفیت حداکثری فعالیت کردند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 6 کلینیک شبانه روزی تزریق رمدسیویر در مشهد 

فعالیت 6 کلینیک شبانه روزی تزریق رمدسیویر در مشهد